A mostani szappantartó futamot hosszas előkészítés előzte meg. Az igény: 180 fős outdoor vezetői csapatépítés program, benne 18 autó megépítése, és a verseny. Az autók korábban az E.On Ag programján szerepeltek sikerrel, igaz akkorra még csak 11 autót készítettünk el.
Viszont megvolt a prototípus, így már csak újabb 10 autót kellett kiállítanunk. A helyszín is különleges, hiszen a kis autónkkal a Drivingcamp Hungary-ra gördültünk be. Hiába volt ugyan olyan nagy a terület, a versenyek helyszínéül végül egy központi területet jelöltünk ki. A rendezvény időkeretei rendkívül feszítettek voltak. Háromszor 2 órában 6-6 tíz fős csapat érkezett az építés helyszínére. Építettek, szereltek,dekoráltak, overállt festettek. Majd érkezett a zsűri, Demcsák Zsuzsa vezetésével. És az újabb lelkes építő csapatok. Közben persze sok humoros jelenet, végül is élményprogramot szerveztünk.
Majd elérkezett a délután fő látványossága. Az autók kigördültek a boxokból, és felvonultak a versenypályára. Addigra Szujó Zoltán is megérkezett, egyenesen a repülőtérről, egy éppen akkor zajló Forma 1-es futam közvetítéséről. És az autók nekilendültek. Az első futamban az autók hatosával sorakoztak fel. Egy egyenes pályán kellet az autókat a legmesszebb elgurítani. A győztes autó a pálya végén is túlment: 120 méter után is csak ezért állt meg. Majd ugyan itt következett a Drag Race. A nagy igyekezetben itt volt az első ütközés. Volt autó, amelyik elhagyta a pályát, volt amelyik defektet kapott.
És következett a versenyek versenye. A bójákkal övezett 270 m hosszú klasszikus körpályán mind a 18 autó egyszerre rajtolt el. Ekkorra már Szujó Zoli is teljesen bemelegedett, és úgy közvetítette az eseményeket, mintha Silverston Circuit–on lenne. A felvezető kör után az autók beálltak a starthelyre. És indult a három körös futam, körönkénti motorcserékkel. És az izgalom ekkor már a tetőfokon. Szujó torkán ahogy kifért….és meglett az első befutó, a neki kijáró tisztelet körrel, és ünnepléssel.
A csapatépítő program létszáma 180 fő, Időkeret: 3x2+1 óra.